Martin Bril - Heimwee naar Nederland, NL Ebook(epub)

seeders: 0
leechers: 0
updated:
Added by Falcobis in Other > E-Books

Download Fast Safe Anonymous
movies, software, shows...

Files

  • Bril, Martin - Heimwee naar Nederland.epub (531.4 KB)
  • Torrent downloaded from Demonoid.me.txt (0.0 KB)

Description

Martin Bril - Heimwee naar Nederland, NL Ebook(epub)




Martin Bril (Utrecht, 21 oktober 1959 – Amsterdam, 22 april 2009) was een Nederlandse columnist, schrijver en dichter.

Wilt u meer weten over Martin Bril kijk dan HIER




Auteur: Martin Bril
Pagina's: 400
Uitgever: Prometheus
jaar van uitgifte: 2012
genre: Roman


Beschrijving


'Prachtige polders met nog mooiere namen (Lage Paarden, Lange Beving) zag ik liggen, dorpen met vreemde
namen (Acquoy, Poederoijen), kronkelige dijken en oude forten en uitgestrekte boomgaarden. Alles begon ineens
te leven, en ik begreep na enige tijd waarom ik altijd maar op pad moet.'

Vele jaren trok Martin Bril er in zijn auto op uit om Nederland te beschrijven. Bril wist dat ons land vol zit met
verhalen, en hij keerde dan ook altijd terug met een verhaal, dat de lezers van Het Parool, en later de Volkskrant,
de volgende dag mochten lezen. Bril reisde om zijn land, maar vooral zichzelf te begrijpen, om een structuur te
creëren waar het ritme van zijn dagelijkse column bij gedijde. En het werkte: honderdduizenden lezers werden
door Bril geïnspireerd, door zijn levenslust, zijn mededogen, zijn irritaties en zijn verbazing. Hij was de ultieme
chroniqueur van het moderne Nederland in al zijn verschijningsvormen.

Heimwee naar Nederland bevat de mooiste stukken die Bril over ons land schreef. Geen dorp blijft onbesproken,
geen visboer onbezocht. Van de bakker op de hoek, een bezoek aan de braderie en de jongeren voor het
jeugdhonk tot de geur van vers gemaaid gras: Martin Bril weet het Nederlandse zielenleven feilloos in woorden te vangen.

meer details over het boek vindt u hier



Download torrent
531.5 KB
seeders:0
leechers:0
Martin Bril - Heimwee naar Nederland, NL Ebook(epub)


Trackers

tracker name
udp://fr33domtracker.h33t.com:3310/announce
http://fr33dom.h33t.com:3310/announce
udp://tracker.openbittorrent.com:80
µTorrent compatible trackers list

Download torrent
531.5 KB
seeders:0
leechers:0
Martin Bril - Heimwee naar Nederland, NL Ebook(epub)


Torrent hash: D19F1F8447B1CD01D4C9AA884230C75B1F86FC70